Tietoa tapahtumasta
Haluttaako pelata lautapelejä, mutta kavereilla on kiireitä?
Haluaisitko kokeilla uusia pelejä tai saada uusia saman henkisiä pelikavereita?
Haluaisitko kokeilla uusia pelejä tai saada uusia saman henkisiä pelikavereita?
Tule Lautapeli kerhoon!
Joka kuukauden ensimmiäsenä keskiviikkona!
------------------------
Pelattavat pelit määräytyy osallistujien mielenkiinnon, määrän ja osaamisen mukaan.
Opitaan yhdessä uusia pelejä tai pelataan vanhoja klassikoita.
Omiakin pelejä saa tuoda.
Peleissä mukana opastaja pelejä käynnistämässä, klo 18-20 välissä ja pelaaminen voi toki jatkua aukioloaikojen mukaan aina 00:30 asti!
Nähdään Halfmoon Cafessa - nähdään lautapelien parissa!
========================================
Ei tarvitse erikseen ilmoittautua - tule paikalle ja kysele henkilökunnalta!
Päivän pelimaksu 3 € riittää!


